Capital Link Sustainability Hub » News » Articles/Interviews » Companies
Please note this information is only in Greek. |
|
|
Απαραίτητη η ανάπτυξη «πράσινων» στρατηγικών για ένα βιώσιμο μέλλον "Η" 2/6 - GREENMIND ADVERTISING Σάββατο, 02 Ιουνίου 2012
Νίκος Κανάκης, διευθύνων σύμβουλος & Γενικός δ/ντής της Greenmind Advertising
Ιδιαίτερα επιφυλακτικός είναι ο Eλληνας καταναλωτής στα «πράσινα» διαφημιστικά μηνύματα, όπως επισημαίνει, μιλώντας στην «ΗτΣ», ο Νίκος Κανάκης,διευθύνων σύμβουλος και γενικός δ/ντής της Greenmind Advertising, υπογραμμίζοντας πως ο ρόλος της διαφήμισης είναι καθοριστικός για να παρουσιάσει με ειλικρινή και δημιουργικό τρόπο το προϊόν ώστε να μην παραπλανήσει το κοινό.
Συνέντευξη στον Κοσμά Ζακυνθινό
kzakinthinos@pegasus.gr
"Η" 2/6 |
|
|